Centrum Pomocy
Oczywiście! Jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci w wyborze odpowiednich produktów dla Twoich potrzeb. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej oferty lub potrzebujesz porady w zakresie konkretnych produktów, proszę śmiało się z nami skontaktować. Nasz zespół chętnie udzieli Ci wsparcia i doradzi najlepsze rozwiązania dostosowane do Twoich wymagań.
W sklepie internetowym można płacić przez bramkę płatniczą (szybki przelew, kartą lub BLIK) lub zamówić przesyłkę za pobraniem i zapłacić na miejscu. Przy odbiorze osobistym dostępna jest płatność gotówką, kartą lub BLIK.
Akceptujemy też przelewy internetowe.
W przypadku chęci negocjacji cen produktów, zalecamy skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta. Możemy rozważyć różne opcje dostosowane do indywidualnych potrzeb i wymagań do Twojej firmy.
Jeśli nie jesteś pewny, który produkt wybrać zachęcamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta lub do wypełnienia formularza kontaktowego na stronie Dobór Produktów.
Wysyłka zamówień odbywa się zazwyczaj za pośrednictwem firm kurierskich lub firm transportowych. Czasami towar zostaje dowożony przez kurierów Higieniki.
Czy zamówienia przychodzą na paletach, zależy od ilości i rodzaju produktów. Dla dużych zamówień hurtowych lub produktów o większych gabarytach, często stosuje się dostarczanie na paletach, co ułatwia transport oraz magazynowanie. Mniejsze zamówienia są dostarczane w paczkach. Zamówienia paletowe zalecamy wcześniej konsultować z naszym Działem Obsługi Klienta.
Tak, dostawa towaru jest darmowa dla zamówień powyżej 299 zł.
Dostawa zazwyczaj trwa 1-2 dni robocze, o ile wszystkie produkty są dostępne na magazynie. W przypadku, gdy niektóre produkty są niedostępne, czas dostawy może być dłuższy, i jest indywidualnie ustalany dla każdego zamówienia.
Koszt dostawy uzależniony jest od wagi zamówienia i ilości paczek. Za podstawową paczkę koszt wynosi 14.99zł brutto.
Dostawa dla zamówień od 299 zł brutto jest darmowa.
Tak, zgodnie z przepisami dotyczącymi sprzedaży na odległość, klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru przez 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Po więcej informacji należy wejść na stronę z Polityką Zwrotów.
Jeżeli produkt przyjdzie uszkodzony należy skontaktować z naszym Działem Obsługi Klienta.
Towar po terminie ważności można zwrócić przez Formularz Zwrotu.
Tak, w sklepie stacjonarnym istnieje możliwość osobistego odbioru zakupionego towaru. Aby sprawdzić czy jest możliwość odbioru należy sprawdzić jego stan magazynowy pokazany na stronie produktu lub skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
Tak, w sklepie stacjonarnym można robić zakupy bezpośrednio na miejscu. Klienci mogą odwiedzać sklep, przeglądać dostępne produkty, wybierać spośród różnych opcji i dokonywać zakupów na miejscu, korzystając z dostępnych form płatności, takich jak gotówka i karty płatnicze. W sklepie stacjonarnym klienci mogą również uzyskać pomoc od personelu w wyborze odpowiednich produktów oraz uzyskać informacje na temat oferty firmy.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Kontakt
Nr tel: 58 682-01-23
E-mail: biuro@higienika.com.pl
Darmowy odbiór osobisty i dostawa dla zamówień od 299 zł
Wsparcie dostępne
w godzinach 8:00-16:00
Adres: Mały Klincz 37A, 83-400 Kościerzyna
Masz propozycję współpracy lub pomysł jak możemy Ci pomóc?
Wyślij do nas maila lub prześlij formularz kontaktowy, a my wkrótce odpowiemy.