Regulamin Programu Lojalnościowego
Home » Regulamin Programu Lojalnościowego
Regulamin Programu Lojalnościowego Higienika.com.pl
Definicje i Postanowienia Ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady działania programu lojalnościowego prowadzonego przez Higienika.com.pl, zwanego dalej „Programem”.
- Uczestnikami Programu mogą być osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat oraz firmy, które założyły konto w sklepie Higienika.com.pl.
Naliczanie Punktów
- Punkty naliczane są tylko dla klientów zalogowanych. Do udziału w Programie wystarczy założenie konta w sklepie Higienika.com.pl.
- Punkty naliczane są dla wszystkich zamówień i wszystkich produktów klientów zalogowanych.
- Standardowy sposób naliczania punktów to 1 punkt za wydanie 2 zł.
- Zastrzegamy sobie prawo do zmiany ilości naliczanych punktów w dowolnym momencie na stałe lub w określonych okresach, oraz do zaprzestania naliczania punktów w dowolnym momencie.
- Punkty naliczane są w momencie, kiedy zamówienie jest wysłane (w przypadku zamówień przedpłaconych) lub kiedy zamówienie jest wysłane i odebrane (dla zamówień płatnych za pobraniem). W przypadku zamówień pobraniowych naliczenie punktów może nastąpić po kilku dniach.
- Jeśli klient nie wywiązuje się ze zobowiązań płatniczych w stosunku do właściciela sklepu Higienika.com.pl, jego punkty są kasowane.
- Aktualne saldo punktów można sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie.
- Punkty są ważne przez okres 2 lat od daty ich naliczenia. Po tym okresie niewykorzystane punkty zostaną automatycznie skasowane.
- Promocja prowadzona jest bezterminowo.
Wykorzystanie Zgromadzonych Punktów
- Punkty można wykorzystać na nagrody dostępne w katalogu nagród sklepu.
- Lista nagród i wymagane ilości punktów:
- Płyn do szyb Clin: 100 punktów
- Kapsułki do prania E + Płyn do płukania Tesori d’Oriente: 500 punktów
- Voucher o wartości 300 zł na zakupy w wybranym sklepie: Higienika, Media Expert, Notino lub 4F: 5000 punktów
- Voucher o wartości 3000 zł na zakupy w wybranym sklepie: Higienika, Media Expert, Notino lub 4F: 50000 punktów
- Tygodniowy pobyt dla 4 osób w Bułgarii: 250000 punktów
- Zamówienie nagrody jest możliwe, jeśli saldo punktów na koncie jest równe lub wyższe od wymaganej ilości punktów na daną nagrodę.
- Informacja o dostępnych nagrodach i aktualnym saldzie punktów znajduje się na stronie „Moje Konto” po zalogowaniu.
- Nagrody są dostępne do wyczerpania zapasów. W przypadku braku nagrody, sklep zastrzega sobie prawo do zaproponowania zamiennika lub zwrotu punktów.
- Jeśli stwierdzimy, że w wyniku błędu aplikacji saldo punktów jest niewłaściwe, zamówienie nagrody może nie być zrealizowane.
- Jeśli klient nie wywiązuje się ze zobowiązań płatniczych w stosunku do właściciela sklepu Higienika.com.pl, jego zamówienia nagród mogą nie być realizowane, a punkty kasowane.
- Punkty można wykorzystać w dowolnym momencie w okresie ich ważności.
Zarządzanie Kontem
- Klient ma prawo zamknąć swoje konto w Programie w dowolnym momencie, wysyłając stosowną prośbę na adres e-mail sklepu.
- W przypadku zamknięcia konta wszystkie zgromadzone punkty zostaną anulowane.
Prywatność i Ochrona Danych Osobowych
- Dane osobowe uczestników Programu są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności sklepu Higienika.com.pl.
- Link do polityki prywatności znajduje się na stronie sklepu.
Zmiany Regulaminu
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie. O zmianach regulaminu uczestnicy Programu będą informowani na stronie sklepu oraz drogą e-mailową.
- Zmiany wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie sklepu.
Reklamacje i Spory
- Reklamacje dotyczące naliczania punktów lub realizacji nagród należy zgłaszać na adres e-mail sklepu.
- Spory wynikające z uczestnictwa w Programie będą rozstrzygane zgodnie z przepisami prawa polskiego.
Odpowiedzialność
- Sklep Higienika.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za czasowe lub stałe przerwy w działaniu Programu spowodowane czynnikami niezależnymi od sklepu.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu w dowolnym momencie. W przypadku zakończenia Programu uczestnicy zostaną o tym poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem, a wszystkie zgromadzone punkty będą mogły zostać wykorzystane w określonym terminie.